stem en muzo

stem en muzo

Het ontwikkelen van STEM-leercompetenties begint dus best reeds op de basisschool.
Kinderen leren spelenderwijs van jongs af aan technologie eigen te maken en de inhoud van wetenschap en wiskunde toe te passen tijdens 
leeractiviteiten op school waarbij ze op onderzoekende wijze natuurfenomenen exploreren of levensechte dingen bouwen.

Zie hier een eigenhandig gemaakte katrol!

In de muzische opvoeding, waarbij de muzische talen evenwichtig aan bod komen, is er een wisselwerking tussen beschouwen en creëren.
De focus ligt op het proces waardoor er ruimte is voor het exploreren.
Zo kunnen de kinderen op een onbevangen manier uiting geven aan hun gedachten, fantasie, wensen en gevoelens.

Kijk wat een prachtige kunstwerken!


  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo
  • stem en muzo