‘Groeps’ dynamiek

‘Groeps’ dynamiek

Samenwerkingsspelen tijdens de sport 

Leerkrachten kunnen bijdragen aan een veiligere en inclusievere omgeving waarin leerlingen zich gesteund voelen en pesten minder kans krijgt om zich te manifesteren.

Spellen worden ingezet om pestgedrag tegen te gaan en de groepsdynamiek te versterken

Het creëren van een positieve groepsdynamiek door 'het samenwerkingsspelen' is een proces dat tijd en inzet vergt, maar het resultaat – een veilige leeromgeving voor alle leerlingen – is het zeker waard.


  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek
  • ‘Groeps’ dynamiek