‘Natuur’ fenomenen

‘Natuur’ fenomenen

In het zesde leerjaar stellen de leerlingen een natuurfenomeen voor aan de klas. Aan de hand van een tafeltentoonstelling nemen ze hun medeleerlingen op sleeptouw. Ze moeten voor de presentatie iets muzisch in elkaar boksen en zorgen voor de nodige literatuur over het onderwerp. We hoorden heel wat boeiende zaken tijdens dit toonmoment.


 


  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen
  • ‘Natuur’ fenomenen